Hi ik ben Linda
Ik help mensen om efficiënter en effectiever te werken zodat ze meer tijd over houden.
Met ruim 22 jaar ervaring in de administratie dienstverlening heb ik diverse functies bekleed, van kredietacceptant hypotheken en hypotheekfraude tot managementondersteuning en de financiële dienstverlening.
Ik was altijd al gefascineerd door het verbeteren van processen en het vinden van manieren om dingen beter, sneller en slimmer te doen.
Inmiddels ben ik alweer enige jaren werkzaam als zelfstandig timemanagementcoach en help ik mensen om hun werkzaamheden en to-do’s uit hun hoofd te krijgen en te verplaatsen naar Outlook en OneNote, waardoor het als het ware een extern brein wordt.
Met een gezin, hond, een man met een eigen hypotheekkantoor en mijn eigen onderneming is het voor mij essentieel om efficiënt en effectief te werken.
Tijd is geld, wordt er vaak gezegd, maar voor mij is tijd vooral een gevoel van controle, rust en ontspanning.
Structuur geeft rust en overzicht, zodat je je volledig kunt concentreren op de taak die op dat moment prioriteit heeft.