Wist je dat je met de OHIO-methode je mailbox chaos onder controle kunt krijgen?
We lezen namelijk iedere mail gemiddeld zeven keer (!), voordat we ‘m écht verwerken.
Dat kan anders!
Het draait allemaal om het nemen van snelle beslissingen en direct actie ondernemen.
Hier is hoe het werkt:
🏃♂️ Direct doen: Als het minder dan 5 minuten kost, handel het meteen af.
📆 Later doen: Plan kleinere taken in je takenlijst.
📅 Later doen: Plan grotere taken in je agenda.
📦 Archiveren: Bewaar belangrijke informatie.
Let op! Denk aan de bewaarwaarde van een mail, sla niet onnodig mails op.
🗑️ Prullenbak: Verwijder onnodige e-mails zonder aarzelen.
🤝 Delegeren: Wijs taken of e-mails toe aan de juiste personen.
Wil je weten hoe je dit met de tools van Outlook supersnel aanpakt? Kijk dan eens bij mijn online training Grip op je Inbox!
Meer informatie <<< Klik hier >>>
Only Handle It Once
- Linda van Herwaarden
- 1 november 2023
Bespaar tijd door efficiënter en effectiever te werken.
Laatste blogs
Taken aanmaken in Teams
17 november 2023
Only Handle It Once
1 november 2023
Gooi je post-its maar weg…
12 oktober 2023
Start Outlook met je agenda
4 september 2023
Contactpersonen
11 augustus 2023