Ik heb een overvolle mailbox, help!

OHIO

Bespaar tijd door efficiënter en effectiever te werken.

Wist je dat je met de OHIO-methode je mailbox chaos onder controle kunt krijgen? ⁠

We lezen namelijk iedere mail gemiddeld zeven keer (!), voordat we ‘m écht verwerken. ⁠

Dat kan anders! ⁠

Het draait allemaal om het nemen van snelle beslissingen en direct actie ondernemen.⁠

Hier is hoe het werkt:⁠

🏃‍♂️ Direct doen: Als het minder dan 5 minuten kost, handel het meteen af.⁠

📆 Later doen: Plan kleinere taken in je takenlijst.⁠

📅 Later doen: Plan grotere taken in je agenda.⁠

📦 Archiveren: Bewaar belangrijke informatie. ⁠
Let op! Denk aan de bewaarwaarde van een mail, sla niet onnodig mails op. ⁠

🗑️ Prullenbak: Verwijder onnodige e-mails zonder aarzelen.⁠

🤝 Delegeren: Wijs taken of e-mails toe aan de juiste personen.⁠

Wil je weten hoe je dit met de tools van Outlook supersnel aanpakt? Kijk dan eens bij mijn online training Grip op je Inbox!⁠

Meer informatie <<< Klik hier >>>

Nieuwsgierig hoe ik jou verder kan helpen?

Online training

Grip op je inbox & taken

Online product

Werk met mij

1-op-1 coaching

op coaching

Werk met mij

Incompany training

Logo Incompany
Scroll naar boven