Wist je dat je met de OHIO-methode je mailbox chaos onder controle kunt krijgen?
We lezen namelijk iedere mail gemiddeld zeven keer (!), voordat we ‘m écht verwerken.
Dat kan anders!
Het draait allemaal om het nemen van snelle beslissingen en direct actie ondernemen.
Hier is hoe het werkt:
🏃♂️ Direct doen: Als het minder dan 5 minuten kost, handel het meteen af.
📆 Later doen: Plan kleinere taken in je takenlijst.
📅 Later doen: Plan grotere taken in je agenda.
📦 Archiveren: Bewaar belangrijke informatie.
Let op! Denk aan de bewaarwaarde van een mail, sla niet onnodig mails op.
🗑️ Prullenbak: Verwijder onnodige e-mails zonder aarzelen.
🤝 Delegeren: Wijs taken of e-mails toe aan de juiste personen.
Wil je weten hoe je dit met de tools van Outlook supersnel aanpakt? Kijk dan eens bij mijn online training Grip op je Inbox!
Meer informatie <<< Klik hier >>>
Ik heb een overvolle mailbox, help!
- Linda van Herwaarden

Bespaar tijd door efficiënter en effectiever te werken.
Laatste blogs
Deze sneltoets is GOUD waard
4 december 2024
Hoe maak ik een regel aan in Outlook? – Black Friday
11 november 2024
Een chat in Teams uitgesteld versturen
15 oktober 2024
Gebruik jij de functie “Dicteren” al?
18 september 2024
Schrijf deze sneltoets op!
4 september 2024